Fraktbetingelser

Fraktbetingelser:

Dyrebutikk med GRATIS hjemlevering i Stor Oslo ved bestilling over        599kr.

Hjemleveringsgebyr ved bestilling under 599kr:                       129kr

Levert på døren med Dyresjappa sin egen varebil i Stor Oslo området.

Bestillingsfrist for samme dag levering er klokken 11.00 forutsatt at vi har varene på lager.

Du mottar en bekreftelse når din bestilling er ferdig pakket, og en sms med estimert leveringstidspunkt til deg ca 1 time før dagens rute starter. ( det vil si mellom klokken ca 16-17.00 )

Du kan følge din pakke hele veien under hjemleveringsdagen og mottar oppdatering når du er neste på ruten ca 5-20minutter før antatt ankomst. 

Du kan få levert følgende dager: ( Røde kalenderdager er det ingen hjemkjøring)

Mandag mellom 17:00 – 21:30            Bestillingsfrist: mandag 11.00

Tirsdag mellom 17:00 – 21:30             Bestillingsfrist: tirsdag 11.00 

Onsdag mellom 17:00 – 21.30             Bestillingsfrist: onsdag 11.00

Torsdag mellom 17:00 – 21:30            Bestillingsfrist: torsdag 11.00

Søndag mellom 17:00 – 21:30             Bestillingsfrist: lørdag kl. 16:30 

Postnummeroversikt for hjemkjøring

0001-1299,1300-1304,1300-1399,1410-1419,1461-1481, 2000-2020.

Hvor leverer dere?

Dyresjappa tilbyr hjemlevering til StorOslo området 5 dager i uken, men vi leverer ikke alle dagene til alle postnummer. Sjekk listen under for postnummer vi kjører til og hvilke dager vi kjører hvor:

Vi kjører hjem til alle med postnummer:

0001-1299,1300-1304,1300-1399,1410-1419,1461-1481, 2000-2020

Postnummer vi kjører til de ulike dagene er:

Mandag, onsdag og søndag: 0-1299 + 1300-1399

Tirsdag, torsdag og søndag: 0-1299 og 1410-1419, 1461-1481, 2000-2020

Hvilke dager og tider leverer dere?

Vi leverer varer med vår egen hjemleveringstjeneste i StorOslo 5 dager i uken.

  • Dager og tider er som under:
  • Mandag         17-21.00
  • Tirsdag          17-21.00
  • Onsdag          17-21.00
  • Torsdag         17-21.00
  • Søndag          17-21.00

Postnummer vi kjører til de ulike dagene er:

Mandag, onsdag og søndag: 0-1299 + 1300-1399

Tirsdag, torsdag og søndag: 0-1299 og 1410-1419, 1461-1481, 2000-2020

Frossenvarer på hjemlevering og bestillingsfrister:

Ved bestilling av frossenvarer har vi dessverre begrenset med lagerplass i butikken grunnet antall frysere.

Vi bestiller gjerne opp det du måtte ønske, men har noen frister å forholde oss til for å få bestilt opp dine varer her.

De er som følger:

VOM: Varelevering fra VOM kommer hver tirsdag og torsdag. 

Bestillingsfrist for å komme med i disse bestillingene er da mandager og onsdager før klokken 09.30. 

MUSH: Bestilles normalt ca annenhver uke.

Beregn derfor å bestille ca 14 dager før du går tom dersom du skal ha større kvanta enn vi kan tilby fra lager.

Levering og forsinkelse

Leveransen kommer til deg så raskt som mulig, og vanligvis på dagen du selv har valgt i din bestilling. Hvis det oppstår en forsinket levering, meddeler vi dette til deg via e-post eller sms så fort vi er klar over situasjonen med ytterligere informasjon.

Under hjemleveringsdagen må man regne med at det kan oppstå avvik fra estimert leveringstid grunnet trafikale forhold utenfor vår kontroll som kø eller trafikkulykker etc.

Du som kunde har alltid rett til å heve kjøpet ved for sen levering. Om du ønsker å heve kjøpet grunnet forsinket levering, tilbakebetaler vi ditt kjøp innen 7 virkedager. 

Vi gjør alltid vårt beste for å fullføre bestillingen din. 

Det kan også finnes tilfeller som gjør det umulig å fullføre bestillingen, f.eks. hvis vår leverandør ikke kan fullføre sine forpliktelser overfor oss.  Klarer vi ikke å levere; krediteres din ordre som følge av dette.

Hvordan endre adresse

Adresseendring gjøres enkelt via «min side» kontrollpanelet.

Velg rediger adresse, skriv ny adresse og lagre endringene.

Hvorfor sender dere ikke varer til hele landet lenger?

Per juni 2025 har vi dessverre sluttet å levere varer til hele landet. Dette da vi som enkeltstående norsk butikk ikke klarer å konkurrere med våre utenlandske konkurrenter eller andre store kjeder på logistikk-kostnader. Vi beklager så mye til alle våre gode kunder gjennom årene som har brukt oss; og håper dere finner andre gode lokale løsninger.